تبریک حلول سال 1396 و پیام مدیر عامل

 

تبریک حلول سال 1396 و پیام مدیر عامل

 
 
در پناه ایزد توانا ، سالی پر از شادی و سلامتی برای همگی آرزومندم و از تک تک پرسنل همراه و زحمتکش شرکت وندا کمال تشکر را دارم که با پشتکار و صبر تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف مشترکمان در سال گذشته به کار بستند. فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی  در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی

ادامه مطلب

راه اندازی شعبه فروشگاه فیزیکی شهر تهران - مگامال

در راستای اهداف شرکت وندا در زمینه فروش و عرضه مستقیم کالای دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای و با همکاری مجموعه فروشگاه های زنجیره ای "هایپرمیگروه فروشگاهی وندا شعبه جدید فروشگاهی خود را در هایپرمی اکباتان راه اندازی کرد امید است با مساعدت بیشتر فروشگاه فضای بیشتری به این بخش اختصاص یابد.
 
 

ادامه مطلب

ارائه نمایندگی رسمی به سایر استان های ایران

 
با توافق نهایی با شرکت دکتر وب روسیه از این پس وندا میتواند تمامی نمایندگان خود در سراسر ایران را مستقیما به وب سایت شرکت دکتر وب اضافه کرده و برای تمامی آنها لوح نمایندگی استانی به نام نماینده از شرکت دکتر وب درخواست دهد.
 

ادامه مطلب

حضور مدیر فروش بین المللی شرکت دکتر وب در ایران

 
باتوجه به پیگیری ها و فعالیت های تجاری شرکت وندا در زمینه آنتی ویروس دکتر وب و ایجاد بازار های مختلف عرضه محصولات دکتر وب ، شرکت دکتر وب تصمیم به اعزام یک تیم کامل از متخصصان خود گرفت.این عزیزان از تاریخ 4 الی 9 اردیبهشت برای برگزاری جلسات فنی ، معرفی دکتر وب و مذاکراه با شرکت های معظم ایرانی در تهران خواهد بود .

ادامه مطلب

تبریک سال جدید و پیام مدیر عامل

 
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین -شکوه جادوی رنگین کمان فروردین
شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود - سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود
فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم.

الهام صادقی - مدیر عامل شرکت وندا

ادامه مطلب

حضور در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا - تهران

http://vanda.co.ir/photo/ph_85.jpg
 
در راستای اهداف شرکت وندا در زمینه فروش و عرضه مستقیم کالای دیجیتال در فروشگاه های عرضه مستقیم کالا و با همکاری واحد برگزاری فروشگاه های بهاره گروه فروشگاهی وندا غرفه فروش و عرضه مستقیم کالا را در تعدادی از فروشگاه های عرضه مستقیم کالا راه اندازی نموده است . تاریخ برگزاری نمایشگاه و مکان آنها در زیر قرار داده شده است : 

ادامه مطلب

راه اندازی شعبه فروشگاه فیزیکی شهر مشهد

 
در راستای اهداف شرکت وندا در زمینه فروش و عرضه مستقیم کالای دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای و با همکاری مجموعه فروشگاه های زنجیره ای "هایپرمیگروه فروشگاهی وندا شعبه جدید فروشگاهی خود را در هایپرمی مشهد راه اندازی کرد.

ادامه مطلب

اخذ مجوز ارائه خدمات امنیتی از دکتر وب

شرکت دکتر وب به عنوان یکی از فعالترین شرکت های دنیا در حوزه امنیت اطلاعات و تولید کننده بسته های نرم افزارهای امنیتی ( آنتی ویروس ) به عنوان یکی از مهمترین فعالیت های خود موضوع آموزش را در بخش های مختلف سر لوحه فعالیت خود قرار داده است .

ادامه مطلب

راه اندازی شعبه فروشگاه فیزیکی شهر کرج

http://vanda.co.ir/photo/ph_93.jpg
در راستای اهداف شرکت وندا در زمینه فروش و عرضه مستقیم کالای دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای و با همکاری مجموعه فروشگاه های زنجیره ای "هایپرمیگروه فروشگاهی وندا شعبه جدید فروشگاهی خود را در هایپرمی کرج راه اندازی کرد.

ادامه مطلب

عقد قرارداد رسمی با شرکت رایتل

http://vanda.co.ir/photo/ph_83.jpg
با عنایت خداوند متعال و همکاری شرکت محترم رایتل در تاریخ 1394/06/05 قراردادی میان شرکت رایتل و شرکت وندا به امضا رسید ، بر اساس این قرارداد از این پس مشترکین شرکت رایتل میتوانند آنتی ویروس دکتر وب را به عنوان یک سرویس جانبی از این اپراتور تهیه نمایند.

ادامه مطلب