بازاریابی اینترنتی محصولات - گروه فروشگاهی وندا ، گروه نرم افزاری وندا

 
 
 
 
بازاریابی اینترنتی (Web Marketing)
 بازاریابی اینترنتی شامل مجموعه کامل و هماهنگ فعالیتهای هدفمندی می باشد که در رابطه با معرفی و عرضه محصولات شما از طریق مستقیم (وب سایت شما) و غیر مستقیم (وب سایتهای معروف و پر بیننده، موتورهای جستجو و دایرکتوری های تخصصی) به بازار عمل می نماید. آغاز بازاریابی اینترنتی به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از متن ارائه می‌دادند. به تدریج گرافیک و در پی آن اشکال تصویری و پویا به وب سایت های مختلف افزوده شده و باعث طراحی جذاب وب سایت ها گردید.
گام های بعدی در زمینه بازاریابی اینترنتی شامل رشد و گسترش موتورهای جستجو، افزایش کمی و کیفی وب سایت های معروف و پربیننده که جابجای صفحات خود را به تبلیغ اختصاص داده و دایرکتوری های تخصصی که به طبقه بندی اطلاعات و لیست وب سایت های شرکتهای تجاری پرداخته اند می شود. به کارگیری گسترده اینترنت در جهان بعنوان ابزاری تبلیغاتی که مستقیماً جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات مورد استفاده شرکتها و موسسات قرار می گیرد و تکامل بازاریابی اینترنتی در اشکال مختلف آن سبب شده است که صاحبان مشاغل (تولید کنندگان، تاجران، کارآفرینان) با بهره گیری از این رسانه بزرگ به معرفی، تبلیغ و فروش محصولات خود در بازارهای محلی و جهانی بپردازند. لذا بازاریابی اینترنتی را باید به عنوان یکی از موثرترین و رو به رشدترین روش های تبلیغات و بازاریابی در جهان شناخت و از پتانسیل های آن برای پیشبرد اهداف تجاری خود بهره جست.

مزایای بازاریابی اینترنتی (Web Marketing Benefits)
از مزایای بازاریابی اینترنتی می‌توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود اشاره نمود، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالا و خدمات مورد نظرشان به راحتی قادرند در هر ساعتی از شبانه روز و از هر محل اطلاعات کاملی راجع به آن کالا دریافت نموده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند. به علاوه فروش آنلاین برای صاحبان تجارت به علت عدم نیاز به نیروی کاری و هزینه پایین تبلیغات اینترنتی، مقرون به صرفه تر می‌باشد. به طور کلی با استفاده از بازاریابی اینترنتی (مستقیم و غیر مستقیم) می‌توان بازار محدود و محلی را به بازاری گسترده و جهانی تبدیل نمود. هزینه پایین، دسترسی آسان میلیونها کاربر و تحلیل اطلاعات کاربردی از نتیجه تبلیغات و فعالیتهای انجام شده و مزایای بیشمار دیگر... بازاریابی و تبلیغات اینترنتی را به مهمترین رسانه تبلیغاتی در جهان تبدیل نموده است.


بازاریابی آنلاین در انواع مختلفی صورت می گیرد :

بازاریابی محتوا : بازاریابی محتوایی از مهم ترین انواع بازاریابی اینترنتی است. در این روش با انتشار محتوای با کیفیت، مفید و کاربردی سیل عظیمی از کاربران متعهد و وفادار با برند شما و محصولات آشنایی پیدا خواهند کرد و مدت زمانی را در وب سایت شما به کسب اطلاعات می پردازند.

بازاریابی موتورهای جستجوگر : یکی از روشهای بازاریابی اینترنی تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجوگر است. دراین روش با پرداخت هزینه به ازای هر کلیک کاربر تبلیغات در بالای، اطراف و پایین صفحات نتایج موتورهای جستجوگر به نمایش در می آید.
 
بهینه سازی وب در موتورهای جستجوگر یا سئو : برخلاف روش تبلیغات کلیکی یا همان پرداخت به ازای کلیک، در این روش بدون پرداخت هزینه طی انجام پروسه سئو و بهینه سازی وب صفحات وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجوگر به نمایش در می آید که شامل بررسی و آنالیز کلمات کلیدی، لینک بیلدینگ و بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود.
 
بازاریابی شبکه های اجتماعی : بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس، لیکدین، پینترست و ... و به اشتراک گذاری محتوای وب سایت در این شبکه های اجتماعی بخشی از بازاریابی اینترنتی است.
 
نمایش تبلیغات در دیگر وب سایت ها و وبلاگ ها : در این روش با پرداخت هزینه بنرها و متون تبلیغی را در وب سایتهای خرده فروشان یا وب سایت های فروشگاهی و یا وبلاگ ها می توان برای تبلیغ و انتشار محصولات برند استفاده کرد و بعضی از این وب سایتها فضایی را برای معرفی شما و برند شما در اختیار قرار می دهند.
 
ایمیل مارکتینگ : در روش تبلیغات از طریق ایمیل می توان محصولات، خدمات و برند را به سیل عظیمی از کاربران اینترنت معرفی نمود و آنها را درجریان کلیه بروزرسانی ها قرار داد.

شرکت وندا با استفاده از یک برنامه مدون بازاریابی اینترنتی شما را نسبت به رقبا چند گام جلوتر خواهد برد.شرکت وندا با استفاده از جدیدترین و موثرترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی یک استراتژی مدون و اختصاصی را برای افزایش فروش محصولات و خدمات شما طراحی خواهد نمود.
 
خدمات تخصصی بازاریابی اینترنتی گروه فروشگاهی وندا به تامین کنندگان و صاحبان کالا یا خدمات :
 
* تهیه متون وب سایت به زبان فارسی و انگلیسی بر مبنای کلمات کلیدی
* آنالیز کلمات کلیدی و در نهایت انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی مختص حرفه و کار شما
* بهینه سازی سایت بر مبنای آخرین تکنیکهای سئو
* طراحی وب سایت کاملاً مرتبط با زمینه فعالیتی شما
* معرفی به موتورهای جستجوگر همچون گوگل، بینگ و یاهو (Google ,Bing ,Yahoo)
* راه اندازی تبلیغات کلیکی گوگل
* بازنگری مجدد فرآیندها و بهبود مستمر آنها تا حصول نتیجه دلخواه
* تبادل لینک با سایت های معتبر
* بازاریابی از طریق ایمیل (ایمیل کمپین)
* مشاوره و اجرای موثرترین روشهای تبلیغات اینترنتی در پربیننده ترین وب سایت های کشور و جهان
* معرفی و لیست وب سایت شما در دایرکتوری های تخصصی