فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی

 http://www.hyperme.ir/upload/ax/tarkhchh.jpg
 
شرکت سامان اندیشان امرتات با نام تجاری "هایپرمی" با استعانت از پرودگار منان و استفاده از تجارب ارزنده مدیران و کارکنان خود از یکسو و تکیه بر توانایی نیروهای جوان ، فعالیت خود را با موضوع فروشگاه های زنجیره ای با اولین فروشگاه خود در مجتمع مگامال واقع در فاز 2 اکباتان در تاریخ 22 تیر 91 آغاز نمود.
"Hyper Me" مخفف "Middle East Hyper" است که به معنای هایپر خاورمیانه می باشد. "هایپرمی" با تنوع چشمگیر کالایی در گروه های مواد غذایی و آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی  و اداری و ... توانسته است به عنوان یک فروشگاه بزرگ با سبد کالایی کامل و متنوع از برندهای معتبر ملی و بین المللی جایگاه ویژه ای در میان عموم مخاطبین داشته باشد.

از خصوصیات منحصر به فرد این مجموعه می توان موارد زیر را برشمرد :
* شرایط ویژه فروش کالا با تخفیف 10 الی 55 درصد در راستای اصل مشتری مداری.
* تأسیس و راه اندازی باشگاه مشتریان در راستای اطلاع رسانی  و خدمت هرچه بیشتر به مشتریان وفادار
* بکارگیری آخرین تجهیزات استاندارد و روز دنیا در زمینه فروشگاه های زنجیره ای برای رفاه حال بیشتر مشتریان
* مهندسی چیدمان استاندارد کالاها، فضای تردد مشتریان در تمامی بخش ها و راهروها
* توجه به زیبایی بصری، پاکیزگی سطح فروشگاه و استفاده از موزیک های ملایم در جهت تلطیف هرچه بیشتر روح مشتریان
* عرضه محصولات تازه(نان گرم، سبزیجات و میوه های متنوع، گوشت، مرغ و ماهی) و بکارگیری یخچال های استاندارد مواد غذایی
* ارائه فاکتور خرید شفاف با درج حاشیه سود مشتری از خرید، قبض پارکینگ رایگان، ثبت امتیاز مشتریان و قرعه کشی های فصلی

بیش از دو دهه فعالیت فروشگاهی مدیران مجموعه هایپرمی، مزیت های رقابتی متعددی را ایجاد کرده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :
* مدیریت استراتژیک بنگاه های بزرگ اقتصادی بخش خصوصی هم رتبه با شرکت های معتبر بین المللی
* سیستم های مهندسی دقیق تحقیق و توسعه، تکنولوژی و دانش فنی در عرصه صنعت فروشگاهی، نظام های رشد و تعالی و مدیریت مشارکتی
* سرمایه بی بدیل انسانی
* نظام مالی اقتصادی و برنامه ریزی نقدینگی منطبق با ویژگی های بخش خصوصی، بازرگانی داخلی و بین المللی، بازاریابی علمی، شبکه گسترده فروش

خط مشی شرکت سامان اندیشان ( فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی ) :
* ارائه کالاها و خدمات با درجه کیفی متمايز و منحصر بفرد با هدف ارتقاء وفاداري و رضايت مندی مشتریان .
* ارتقاء مستمر كيفيت سرویس دهی  و ارائه تمامی کالاها با قیمت مناسب و رعایت استانداردهای فروشگاهی روز دنیا .
* توجه به انتظار و نيازهاي مشتريان و تلاش بي وقفه جهت اعتماد سازي در اذهان آحاد مصرف كنندگان.
* ايجاد انگیزه رقابت سالم و پايدار در کلیه سطوح مجموعه به منظور افزايش میزان بهره وری
* جذب و حفظ سرمایه انسانی متخصص و متعهد
* پذیرش برندهای برتر صنوف تولیدی و تعامل سازنده و دو سویه با تامین کنندگان .
* بهره گيري از فنون و روشهاي بازاريابي در چهار چوب بازار رقابت کامل و  ارزش محور .
* تلاش مستمر در جهت ارتقاء سهم خود در بازار و تصویرسازی مناسب از برند هایپرمی
* افزایش شعب و تاسیس باشگاه مشتریان در راستای تکریم مشتریان .