آغاز فعایت باشگاه آموزشی دکتر وب - مشارکت همراه اول

دسترسی راحت همه کاربران و علاقه مندان محصولات امنیتی دکتروب همیشه یکی از اهداف اساسی و مهم شرکت وندا بوده است.
اطلاع از آخرین امکانات دکتر وب ، اخبار انتشار ویروس ها ، هشدار های امنیتی و ترفند های مختلف از آن دست مطالبی است که میبایست در سریعترین زمان ممکن به دست کاربران برسد.
تیم بازاریابی و تحقیق وندا بعد از کشف این نیاز در میان کاربران و با استفاده از مشاوره همراهان همیشگی وندا تصمیم به ایجاد یک باشگاه پیامکی با نام دکتر وب گرفت.
خوشبختانه با بررسی های صورت گرفته شده بستر اجرای این فرآیند قبلا توسط شرکت همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در ایران ایجاد شده است.
ایجاد این باشگاه پیامکی امکان پذیر نبود مگر با پیگیری و همراهی همه جانبه شرکت محترم الکتروکام کیش که همیشه به عنوان یک همراه و پشتیبان در کنار وندا بوده است.
این باشگاه ویژه همه کاربران و علاقه مندان به محصولات دکتر وب و اطلاع از موراد مطروحه در بالاست دریافت پیامک ها بصورت روزانه و با دریافت مبلغ ناچیز ماهیانه 1500 تومان خواهد بود که شما به محض عضویت در این باشگاه یک آنتی ویروس موبایل ( با زمان محدود ) به شما هدیه داده خواهد شد. 

بازگشت



تگها : دکتروب, دکتر وب, آنتی ویروس دکتروب, آنتی ویروس دکتر وب, آنتی ویروس موبایل دکتروب, آنتی ویروس موبایل دکتر وب, نماینده رسمی دکتر وب, نماینده رسمی دکتروب