اخذ مجوز ارائه خدمات امنیتی از دکتر وب

 
مقابله با مخاطرات ویروسی ، حملات سایبری ، نشر اطلاعات ، از دست رفتن اطلاعات مهم و حیاتی و مواردی از این دست همیشه به عنوان یک کابوس برای مدیران ارشد مجموعه های بزرگ در نظر گرفته می شود.گروه نرم افزاری وندا با مشارکت "کلینیک بازیابی طلایی ژرف" و تشکیل یک کنسرسیوم فنی در حوزه امنیت اطلاعات ، بازیابی اطلاعات و مقابله با مخاطرات ویروسی توانسته است بسیاری از موارد و مشکلات شرکت های مختلف را بر طرف سازد. 
شرکت دکتر وب به عنوان یکی از فعالترین شرکت های دنیا در حوزه امنیت اطلاعات و تولید کننده بسته های نرم افزارهای امنیتی ( آنتی ویروس ) به عنوان یکی از مهمترین فعالیت های خود موضوع آموزش را در بخش های مختلف سر لوحه فعالیت خود قرار داده است . 
دکتر وب با برگزاری سمینار های آنلاین و دوره های مختلف آموزشی و آنلاین توانسته است دانش و اطلاعات علمی را بصورت مستقیم به همکاران خود در سراسر جهان انتقال دهد.
در آخرین آزمون مربوط به امنیت اطلاعات و آنتی ویروس نفرات فنی شرکت  وندا و کلینیک بازیابی طلایی ژرف توانستند تمامی بخش های آزمون را با موفقیت به پایان رسانند.
در آینده ای نزدیک تمام همکاران و نمایندگان ما در استان های کشور نیز میبایست با شرکت در این دوره های آموزشی و مطالعه جزوات آموزشی در این آزمونها شرکت نمایند .
با امید موفقیت های روز افزون برار تمام فعالان در حوزه امنیت اطلاعات و آنتی ویروس

بازگشت



تگها : دکتروب, دکتر وب, آنتی ویروس دکتروب, آنتی ویروس دکتر وب, آنتی ویروس موبایل دکتروب, آنتی ویروس موبایل دکتر وب, نماینده رسمی دکتر وب, نماینده رسمی دکتروب